piątek, stycznia 06, 2012

Opowieści z Narnii - Wszystkie Części :)

Oczywiście jeszcze nie wszystkie są, ale będą na pewno :) Do tej pory mamy na DVD
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa.
Opowieści z Narnii: Książe Kaspian
Opowieści z Narnii: Podróż "Wędrowca do Świtu"

czekamy na "Srebrne Krzesło", "Koń i jego chłopiec", "Siostrzeniec Czarodzieja", "Ostatnia Bitwa" zapewniam Was (książki już dawno temu przeczytałam), że zakończenie jest fantastyczne i że, wszystko kończy się i zaczyna na początku :)))

Nie interesują mnie stricte detale filmowe czy reżyser i producent, ważne dla mnie jest to, żeby film współgrał z książką jeśli ją czytałam - a tutaj jest wszystko w porządku. Polecam i dużym i małym, jak to mówię ja "dla rozluźnienia" nawet jeśli jest to świat, który nie istnieje czy bajka :) Ciągle jestem dzieckiem, zawsze dzieckiem będę dla mojej mamy, więc nie wstydzę się, że to lubię i polecam innym bycie sobą.